Twój zakres obowiązków
- analiza potrzeb remontowych w zasobach spółdzielni w zakresie remontowo-konserwacyjnym i inwestycyjnym w oparciu o przeglądy zasobów mieszkaniowych, wnioski mieszkańców oraz wynikające z przepisów prawa budowlanego,
- nadzór techniczny nad wykonywanymi przez Wykonawcę robotami budowlanymi w zakresie zgodności realizacji zleconych zadań z dokumentacją projektową i formalno-prawną, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz z zapisami w umowach,
- prowadzenie okresowych i terminowych przeglądów stanu technicznego budynków mieszkalnych, lokali użytkowych, placów zabaw, dróg, chodników oraz obiektów sportowych,
- prowadzenie korespondencji z mieszkańcami osiedla oraz instytucjami w zakresie prowadzonych spraw,
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do ogłoszenia postępowania przetargowego w tym przedmiaru robót i kosztorysów inwestorskich,
- współorganizowanie i uczestniczenie w przetargach na roboty zlecone na zewnątrz,
- analiza zużycia mediów i pomoc przy ich rozliczaniu,
- współpraca z Towarzystwem Ubezpieczeniowym w zakresie likwidacji szkód.
Nasze wymagania
- wykształcenie techniczne minimum średnie,
- posiadanie uprawnień budowlanych w pełnym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
- przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
- znajomość przepisów w zakresie Prawa budowlanego oraz przepisów BHP i p.poż.,
- umiejętność czytania map sytuacyjno-wysokościowych / projektów budowlanych,
- biegła obsługa komputera i aplikacji biurowych (Word i Excel),
- komunikatywność, odpowiedzialność, dokładność,
- dobra organizacja pracy przy prowadzeniu jednocześnie kilku zadań.
Oferty należy złożyć w siedzibie Spółdzielni w Łodzi przy
ul. Jurczyńskiego 30A lub przesłać na adres e-mail : sekretariat@smmieszko.pl