Ważne i aktualne tematy (marzec 2024)
Rada Nadzorcza przypomina, iż zgodnie ze Statutem Spółdzielni Mieszkaniowej procedury zgłaszania swoich uwag są wyjaśnione w § 32 pkt 1
„§ 32
1. Pisma członków oraz osób niebędących członkami Spółdzielni, którym przysługuje prawo odrębnej własności skierowane do Zarządu, jeżeli Statut nie stanowi inaczej, powinny być rozpatrzone przez Zarząd w ciągu 1 miesiąca, a jeżeli sprawa jest skomplikowana – w ciągu 3 miesięcy od dnia ich złożenia. O sposobie załatwienia pisma Zarząd zawiadamia zainteresowanego członka na piśmie.”
Ważne i aktualne tematy (luty 2024)
Ważne i aktualne tematy (styczeń 2024)
Ważne i aktualne tematy (grudzień 2023)
1. Prace remontowe na naszym osiedlu.
Od końca listopada rozpoczęły się prace remontowe na ulicy Jurczyńskiego.
Mają one na celu:
– remont nawierzchni, pozbycie się asfaltu, który regularnie wymagał napraw, zwłaszcza po okresie zimowym;
– odprowadzenie wody z głównego ciągu i uliczek prostopadłych.
W związku z powyższym prosimy o korzystanie z alternatywnych dróg, gdyż ta główna to miejsce budowy, nie chodźmy po nim, by nie narażać swojego bezpieczeństwa i nie niszczyć pracy firmy remontowej.
2. Wymiany pionów.
To prace, które są sukcesywnie planowane i przeprowadzane w kolejnych blokach osiedla.
Wymiany rur w pionach to projekt niezbędny do przeprowadzenia po prawie 40 latach.
Rada Nadzorcza pragnie zwrócić się z prośbą do lokatorów (obecnie bloków 241, 246) by udostępniali dojścia do szachtów w swoich mieszkaniach wyznaczonym pracownikom.
Po konsultacjach są/ będą Państwo informowani o tym jak przebiegać mają / mogą prace oraz jak przygotować dojście do szachtu.
Pamiętajmy, że wszelkie zabudowy szachtów, chociaż wg. nas mieszkańców konieczne ze względów estetycznych, nie powinny być montowane na stałe, w sposób uniemożliwiający niezbędny dostęp na wypadek awarii czy też prac remontowych pracownikom spółdzielni.
W naszym przypadku nieprzeprowadzenie wyznaczonych prac nie tylko naraża poszczególnych lokatorów na koszty za ewentualne awarie, ale również uniemożliwi pozyskać dla nas 60 tysięcy PLN z tytułu tzw. „Białych Certyfikatów”.
3. Trwają przetargi dla firmy zajmującej się przeglądami instalacyjno – gazowymi.
Dwa przetargi zostały unieważnione.
4. W październiku rozpoczęło się w spółdzielni, w dziale księgowości, badanie sprawozdania finansowego za rok 2023.
O jego wynikach będą Państwo poinformowani.
5. W spółdzielni jest obecnie wakat w dziale technicznym .
Jeśli znają Państwo osoby, które mogłyby być zainteresowane pracą na stanowisku pracownika ds. technicznych, prosimy o kontakt. Więcej informacji znajdą Państwo w samej spółdzielni
Rada Nadzorcza Spółdzielni Mieszkaniowej im. Mieszka I w Łodzi informuje, że członkowie RN pełnią dyżury i przyjmują w sprawach dotyczących funkcjonowania naszej Spółdzielni
(wszelkich uwag, problemów, wniosków, propozycji, skarg i zażaleń)
w godz. 17.00 – 18.00 w siedzibie Spółdzielni w pokoju nr 4.
TERMINY DYŻURÓW RADY NADZORCZEJ
SM IM. MIESZKA I-go w Łodzi w 2024r.
Miesiąc |
DYŻURY – Dzień miesiąca |
Styczeń |
16 |
Luty |
20 |
Marzec |
19 |
Kwiecień |
16 |
Maj |
21 |
Czerwiec |
18 |
Lipiec |
23 |
Sierpień |
27 |
Wrzesień |
17 |
Październik |
22 |
Listopad |
19 |
Grudzień |
10 |
Uwagi:
Wszelkie wnioski i zgłoszenia do Rady Nadzorczej
Spółdzielni Mieszkaniowej im. Mieszka I
należy kierować:
– na adres e-mail – rnprzewodniczacy@smmieszko.pl
– telefonicznie na numerem tel.: 42 672-74-25
– składać w formie pisemnej w siedzibie Spółdzielni – Sekretariat (pok. nr 2)
ze stosowną adnotacją „do Rady Nadzorczej”.