Nasze wymagania:
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- wykształcenie minimum średnie,
- wiedza na temat gospodarki nieruchomościami i utrzymania zieleni,
- znajomość obsługi komputera i programów word, excel, poczty e-mail,
- mile widziana znajomość funkcjonowania Spółdzielni Mieszkaniowych,
- samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.
Twój zakres obowiązków :
- nadzór nad utrzymaniem należytego stanu sanitarno – porządkowego i technicznego nieruchomości w swoim rejonie,
- przeprowadzanie szczegółowych przeglądów nieruchomości, mających na celu utrzymanie porządku i właściwego stanu technicznego w pomieszczeniach ogólnego użytku (klatki schodowe, pralnie, suszarnie, piwnice, pomieszczenia itp.) oraz w elementach wyposażenia budynku (okna, drzwi, elewacje) oraz terenu (śmietniki ciągi komunikacyjne, urządzenia na placach zabaw),
- zapewnienie pełnej i estetycznej informacji dla mieszkańców na klatkach schodowych w budynkach,
- współpraca z M.O.P.S., Policją, Strażą Miejską, Państwową Inspekcją Sanitarną w zakresie porządku publicznego oraz czystości w rejonie,
- współpraca z Działem Finansowym w zakresie rozliczeń oraz planów finansowych, prowadzenie bieżącej obsługi administrowanej nieruchomości oraz weryfikacja dokumentacji formalnoprawnej i technicznej dotyczącej nieruchomości,
- sporządzanie umów dotyczących eksploatacji zarządzanych obiektów (umowy z firmami zewnętrznymi obsługującymi nieruchomości),
- przekazywanie lokali mieszkalnych oraz sporządzanie niezbędnej dokumentacji,
- terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję kierowaną przez mieszkańców.
Oferty należy złożyć w siedzibie Spółdzielni w Łodzi przy ul. Jurczyńskiego 30A lub przesłać na adres
e-mail : sekretariat@smmieszko.pl