• Strona Główna
  • O Spółdzielni
    • Rada Nadzorcza Spółdzielni
    • Zarząd Spółdzielni
    • Zasoby
    • Regulaminy Spółdzielni
  • Statut
  • Ogłoszenia
  • Kontakt
E-BOK
23 października 2023

Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Mieszka I w Łodzi poszukuje pracownika na stanowisko administrator nieruchomości

Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Mieszka I w Łodzi poszukuje pracownika na stanowisko administrator nieruchomości
23 października 2023

Nasze wymagania:

  • CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • wiedza na temat gospodarki nieruchomościami i utrzymania zieleni,
  • znajomość obsługi komputera i programów word, excel, poczty e-mail,
  • mile widziana znajomość funkcjonowania Spółdzielni Mieszkaniowych,
  • samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.                                                                                                

Twój zakres obowiązków :

  • nadzór nad utrzymaniem należytego stanu sanitarno – porządkowego i technicznego nieruchomości w swoim rejonie,
  • przeprowadzanie szczegółowych przeglądów nieruchomości, mających na celu utrzymanie porządku i właściwego stanu technicznego w pomieszczeniach ogólnego użytku (klatki schodowe, pralnie, suszarnie, piwnice, pomieszczenia itp.) oraz w elementach wyposażenia budynku (okna, drzwi, elewacje) oraz terenu (śmietniki ciągi komunikacyjne, urządzenia na placach zabaw),
  • zapewnienie pełnej i estetycznej informacji dla mieszkańców na klatkach schodowych w budynkach,
  • współpraca z M.O.P.S., Policją, Strażą Miejską, Państwową Inspekcją Sanitarną w zakresie porządku publicznego oraz czystości w rejonie,
  • współpraca z Działem Finansowym w zakresie rozliczeń oraz planów finansowych, prowadzenie bieżącej obsługi administrowanej nieruchomości oraz weryfikacja dokumentacji formalnoprawnej i technicznej dotyczącej nieruchomości,
  • sporządzanie umów dotyczących eksploatacji zarządzanych obiektów (umowy z firmami zewnętrznymi obsługującymi nieruchomości),
  • przekazywanie lokali mieszkalnych oraz sporządzanie niezbędnej dokumentacji,
  • terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję kierowaną przez mieszkańców.

Oferty należy złożyć w siedzibie Spółdzielni w Łodzi przy ul. Jurczyńskiego 30A lub przesłać na adres

e-mail : sekretariat@smmieszko.pl

Poprzedni wpisWykaz firm wyłonionych w drodze przetargu do realizacji planu remontowego SM w 2023r.Następny wpis OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Komunikaty i Ogłoszenia

Komunikat30 kwietnia 2025
Zmiana wysokości opłat od 1 maja 2025 r.23 kwietnia 2025
Zmiana wysokości opłat od 1 kwietnia 2025 r. oraz rozliczenie mediów za 2024 r.24 marca 2025
awaria gazu10 marca 2025
Nowa taryfa PGNiG 2025r.4 lutego 2025

Jak pracujemy?

GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW

PONIEDZIAŁEK, PIĄTEK: 8 – 15
WTOREK: 10 – 18
CZWARTEK: 10 – 17

Godziny przyjęć Prezesa i kasy dostępne są tutaj.

Ogłoszenia

  • Komunikaty
  • Ogłoszenia
  • Pliki do pobrania
  • Przetargi
  • Informacje Rady Nadzorczej

Do pobrania

  • Statut
  • Regulaminy Spółdzielni

Kontakt

ul. Jurczyńskiego 30A
92-306 Łódź

tel. 42-672-94-25
fax 42-672-94-25 wew. 31

sekretariat@smmieszko.pl

ING Bank Slaski S.A. O/Lodz:
40 1050 1461 1000 0022 6669 3072

Gdzie Jesteśmy?

Dumnie wspierana przez Jaworowicz