Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Mieszka I w Łodzi ogłasza nabór na stanowisko – kierownik działu techniczno-administracyjnego
Zakres obowiązków:
- utrzymanie w pełnej sprawności eksploatacyjnej obiektów oraz terenów zewnętrznych
- planowanie i nadzór nad kontrolami okresowymi i konserwacją
- nadzór nad prowadzoną dokumentacją techniczną i książką obiektów,
- współpraca z dostawcami wykonującymi usługi remontowe i konserwacyjne
- monitorowanie i kontrolowanie pracy wykonawców, ekip sprzątających
- prowadzenie dokumentacji administracyjno-technicznej
- kontrola i optymalizacja kosztów dostawy mediów
- przygotowywanie planów remontów
- zarządzanie zespołem pracowników
- procesowanie tematów związanych z bieżącym administrowaniem Spółdzielni
Od kandydata na w/w stanowisko oczekujemy:
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika techniczno-administracyjnym
minimum 3 / 5 lata,
- posiadanie uprawnień ogólnobudowlanych,
- posiadanie uprawnień SEP dla kategorii „D”,
- przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
- znajomość przepisów prawa budowlanego,
- znajomość kosztorysowania,
- znajomość procedur przetargowych i remontowych,
- odpowiedzialność i zaangażowanie,
- umiejętność pracy w zespole,
- dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista
Oferujemy:
- Stabilną pracę,
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV,
- kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla
- celów rekrutacji.
Oferty należy złożyć do dnia 14 kwietnia 2023 r. w siedzibie Spółdzielni w Łodzi przy
ul. Jurczyńskiego 30A lub przesłać na adres e-mail : sekretariat@smmieszko.pl.