• Strona Główna
  • O Spółdzielni
    • Rada Nadzorcza Spółdzielni
    • Zarząd Spółdzielni
    • Zasoby
    • Regulaminy Spółdzielni
  • Statut
  • Ogłoszenia
  • Kontakt
E-BOK
5 kwietnia 2023

Nabór na stanowisko kierownika działu techniczno-administracyjnego

Nabór na stanowisko kierownika działu techniczno-administracyjnego
5 kwietnia 2023

Spółdzielnia Mieszkaniowa im. Mieszka I w Łodzi ogłasza nabór na stanowisko – kierownik działu techniczno-administracyjnego

Zakres obowiązków:

  • utrzymanie w pełnej sprawności eksploatacyjnej obiektów oraz terenów zewnętrznych
  • planowanie i nadzór nad kontrolami okresowymi i konserwacją
  • nadzór nad prowadzoną dokumentacją techniczną i książką obiektów,
  • współpraca z dostawcami wykonującymi usługi remontowe i konserwacyjne
  • monitorowanie i kontrolowanie pracy wykonawców, ekip sprzątających
  • prowadzenie dokumentacji administracyjno-technicznej
  • kontrola i optymalizacja kosztów dostawy mediów
  • przygotowywanie planów remontów
  • zarządzanie zespołem pracowników
  • procesowanie tematów związanych z bieżącym administrowaniem Spółdzielni

Od kandydata na w/w stanowisko oczekujemy:

  •  doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika techniczno-administracyjnym

   minimum 3 / 5 lata,

  •  posiadanie uprawnień ogólnobudowlanych,
  •  posiadanie uprawnień SEP dla kategorii „D”,
  •  przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa,
  •  znajomość przepisów prawa budowlanego,
  •  znajomość kosztorysowania,
  •  znajomość procedur przetargowych i remontowych,
  •  odpowiedzialność i zaangażowanie,
  •  umiejętność pracy w zespole,
  •  dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista

Oferujemy:

  • Stabilną pracę,
  • Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  •   CV,
  •    kserokopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  •    kserokopie świadectw pracy,
  •    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych dla     
  •    celów  rekrutacji.

Oferty należy złożyć do dnia 14 kwietnia 2023 r. w siedzibie Spółdzielni w Łodzi przy

ul. Jurczyńskiego 30A lub przesłać na adres e-mail : sekretariat@smmieszko.pl.

Poprzedni wpisHARMONOGRAM ODBIORU GABARYTÓW ROK 2023Następny wpis Nabór na stanowisko – inspektor ds. technicznych

Komunikaty i Ogłoszenia

Wyłączenie centralnego ogrzewania17 maja 2023
Kontynuowanie działalności biblioteki17 maja 2023
Nabór na stanowisko – inspektor ds. technicznych12 maja 2023
Nabór na stanowisko kierownika działu techniczno-administracyjnego5 kwietnia 2023
HARMONOGRAM ODBIORU GABARYTÓW ROK 202327 marca 2023

Jak pracujemy?

GODZINY PRZYJĘĆ INTERESANTÓW

PONIEDZIAŁEK, PIĄTEK: 8 – 15
WTOREK: 10 – 18
CZWARTEK: 10 – 17

Godziny przyjęć Prezesa i kasy dostępne są tutaj.

Ogłoszenia

  • Komunikaty
  • Ogłoszenia
  • Pliki do pobrania
  • Przetargi
  • Wydarzenia

Do pobrania

  • Statut
  • Regulaminy Spółdzielni

Kontakt

ul. Jurczyńskiego 30A
92-306 Łódź

tel. 42-672-94-25
fax 42-672-94-25 wew. 31

sekretariat@smmieszko.pl

ING Bank Slaski S.A. O/Lodz:
40 1050 1461 1000 0022 6669 3072

Gdzie Jesteśmy?

Dumnie wspierana przez Jaworowicz